Don't go away~2009/6月愛戀之歌我感覺他要我不要走~我感覺他要我留在他身邊在線上他主動找我了可是我~~好像快忘記他了感覺像朋友了我知燒烤道他很在乎我但是說不出口的愛對我而言是無為的我沒有時間再等待下去給我等下去的理由他始終沒開口要我破鏡重圓這個月我遇到火花故事裡的男主酒店兼職角他給的愛的感覺霸道強烈這是我喜歡的愛感受雖然又是無言結局但是我已很清楚自己要的愛是甚麼當初的我像歌詞裡:淚~很不聽話的流一直流~一直酒店經紀流在寂寞的車箱裡從花蓮到中壢.....心已破碎碎碎的~曾呢喃著:DON'T GO AWAY~~你卻無情~~~Dont go away Looking through your eyes,房屋貸款there's nothing to hide And you're no longer mine How could I survive when you say goodbye Why do birds still fly up high? 系統傢俱Can't stop the tears from falling We used to be so fine when you walked into my life I tried to reach out for you just to be 系統傢俱with you My heart is breaking Don't Don't go away Baby, don't you knowI miss you so Don't Don't go away 新成屋Iv'e never been on my own before Wooh Oh Can't you hear me just take me with you So don't don't go away Don't 小額信貸Don't go away Baby, don't you know,I miss you so Don't Don't go away I've never been on my own before So wont 租屋網you feel my heartbeat once more


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
酒店經紀Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pl54plchjo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()